Известие

Collapse
No announcement yet.

неприятно тракане след смяна на гумите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • неприятно тракане след смяна на гумите

    Колеги, днес махнах зимните предни гуми(195/65) и сложих някакви втора употреба дънлоп-същия размер(но съм ги сложил на втория комплект джанти-но пак са си малки телефонни шайби) и се появи някакво тракане при завоите(и наляво и надясно) когато съм с по-голяма скорост- при тръгване не се чува. Сега, въпросът ми е: възможно ли е да опира някъде "оловния баланс" на джантата(ако е по-голям) и от там да е това "претракване". Иначе шумът наподобява тракането на каретата-но с по-малка честота, но е малко вероятно да се скапят и двете страни едновременно а и както казах със зимните гуми не се чуваше( освен ако това, че са по-меки не оказва влияние-но не ми се вярва). Дайте идеи и съвет, че ме стегна шапката много пък утре мислех да пътувам до Ивайловград... .

  • #2
    Да възможно е и на 100% съм сигурен, че баланса ти опра в шенкела, от личен опит го знам.
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #3
      a kaк реши проблема,колега?други тежести?

      Comment


      • #4
        Започни първо с проверка на болтовете на гумите, колко и добре ли са затегнати......от непрекъснато и постоянно сваляне и качване на гуми съм научил безпогрешно вариациите на шума от незатегната гума, и тва което описваш може да е един от тия шумове, друго кой знае какво не се променя при окачването при смяна на гуми.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          тракането от тежестите не можеш да го сбъркаш и няма да е само в завоите....пък и много лесно можеш да провериш,дали е от там
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #6
            Напротив,само в завой е,аз наскоро имах същоя проблем,от баланса е 100%
            156 2.0TS 155к.с.+ремап

            Comment


            • #7
              To ще личи по оловото дали е от него. Навърти пълен ляв, десен и гледай. Мръдни колата малко напред и пак гледай.
              sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

              Comment


              • #8
                И гумата да свали, ще види че по шенкела и по джантата( там където е самия баланс) има следи от триене.
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                  И гумата да свали, ще види че по шенкела и по джантата( там където е самия баланс) има следи от триене.
                  Аааа може и по спирачния апарат, при мен са 3мм от апарата до оловната лента. След последната смяна на гумите ВСИЧКИ болтове бяха хлабави, загубих 2 болта в движение, направо трагичен монтаж, задните гуми се държаха на по 1-2 болта
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #10
                    1001% от баланса
                    alfa romeo 156 1.9 jtd

                    Comment


                    • #11
                      за проблема

                      При завиване на волана след смяна на гуми - 100% са сложили големи тежести за баланс, личен опит, бях тръгнал да сменям каре... Иди да ти ги махнат и смени гумаджията.
                      Alfa 156 2.0 - ех,
                      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                      Comment


                      • #12
                        След като трака само при завой,вероятно е сложен по-дебел баланс и опира в горният носач.Само може да се гадае,докато колегата не свали гумата и не огледа за белези.
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
                        Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
                        http://www.family-sozopol.com/

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщение
                          След като трака само при завой,вероятно е сложен по-дебел баланс и опира в горният носач.Само може да се гадае,докато колегата не свали гумата и не огледа за белези.

                          Колега, какъвто и баланс да сложиш е не възможно да ти опре в горният носач. Опира в шенкела!!!
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            колеги, утре отивам да сваля и проверя гумите и ще пиша има ли промяна и резултат.

                            Comment


                            • #15
                              ... та значи, оказаха се действително неудачните "баланси", които опират в "шенкелите". Изводът от цялата работа е, внимателската с избора и на гумаджия(за майсторите и механиците си го знаем), щото да не берете нерви за глупости и на пръв поглед дребни неща. Поздрав и на здраве на всички колеги и весело изкарване на срещата!

                              Comment

                              Working...
                              X